De voordelen van een online bezoekersregistratie

Veel ondernemers zitten in deze tijden van corona met hun handen het haar. Hoe moeten ze er in hemelsnaam voor zorgen dat ze niet failliet gaan, dat is echt de vraag van deze tijd. Er zijn veel strategieën die je kan toepassen, maar het allerbelangrijkste is en blijft dat je klanten hebt die jouw producten of services willen en kunnen afnemen. Nu is het nog de vraag, hoe je er voor zorgt dat al die klanten naar jouw winkel of showroom kunnen komen. De corona maatregelen maken het er niet makkelijker op. Gelukkig is het door de versoepelingen van een tijdje terug wel mogelijk om bezoekers op afspraak te laten komen. Dat is heel handig, maar je moet dat als bedrijf natuurlijk wel allemaal gaan regelen. Je hebt een systeem nodig waarbij bezoekers zich online kunnen aanmelden en daar ook een afspraak kunnen maken. Gelukkig hebben wij van DigiReceptie daar wat op bedacht: een online bezoekersregistratie! 

Onze digitale bezoekersregistratie heeft heel veel voordelen. Ten eerste is het een heel makkelijk systeem. Bezoekers kunnen zich thuis aanmelden voor een bezoek, en dan moeten ze gelijk het corona check gesprek invullen. Als alles in orde is, krijgen ze via de mail een QR code. Eenmaal aangekomen bij de afspraak kunnen ze deze scannen op een tablet die in de winkel staat. En dan kunnen ze lekker winkelen of producten bekijken. Het systeem van de digitale receptie is super veilig, omdat in het hele proces geen fysiek contact te pas komt. Ook zorgt dit systeem er voor dat je je personeel voor andere dingen kan inzetten dan het begroeten van klanten. Zo maak je ook nog eens efficiënter gebruik van je medewerkers. Wil jij weten wat de digitale receptie van DigiReceptie allemaal voor jou kan betekenen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.